Zamena artikla

Ukoliko ste nakon prijema pošiljke konstatovali da želite da ga zamenite za drugi artikal iste ili veće cenovne kategorije, molimo Vas da nam pošaljete e-mal na info@dioli.co.rs ili nas kontaktirate telefonom na broj 065 2450311

Nakon prijavljene zamene, očekujte poziv od nas kako bismo se dogovorili oko preuzimanja artikala od Vas koje želite da zamenite. Nalog za preuzimanje kod kurirske službe kreiramo mi.

Neophodno je da dokumentaciju koja će Vam zbog zamene stići na e-mail adresu: ištampate, čitko popunite i spakujete zajedno sa pošiljkom koju vraćate.

Kuriru koji dođe kod Vas na adresu preuzimanja artikla koji želite da zamenite za drugi, neophodno je da predate adekvatno upakovan artikal jer sva odgovornost za oštećenja prilikom transporta ide na račun pošiljaoca.

Troškove poštarine snosi kupac po zvaničnom cenovniku kurirske službe koji možete videti. Poštarinu plaćate gotovinom  kuriru koji bude preuzimao robu za zamenu.

Čim artikal stigne na naš lager, vrši se provera artikla da li je poslat u adekvatnom stanju i automatski se šalje zamenki artikal sa novom račun-otpremnicom.

Poručeni artikal nije moguće menjati ukoliko je otvaran, odnosno prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom i neotvaranom pakavanju.

Rok zamene

Rok za zamenu artikla je 14 dana od trenutka podnošenja zahteva od strane kupca, a nakon prijema proizvoda.

Troškovi isporuke

Troškove zamene robe i novca snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac dobije oštećen ili pogrešan artikal. Ukoliko je kupac pogrešio prilikom odabira artikla, prilikom preuzimanja robe, kupac plaća iznost poštarine po zvaničnom cenovniku kurirske službe koji možete videti. Poštarinu plaćate gotovinom kuriru koji bude preuzimao robu za zamenu.